TOTAL PENGUNJUNG

ABOUT ME

My Photo
Andri
Bandung, West Java, Indonesia
Just a little boy that so fall in love to adventure , traveling , music and books for me music and adventure is part of my life
View my complete profile

JAM [ CLOCK ]

Thursday 8 August 2013

Tourist










[ english language ]
oh man ..... this is very cool
i can't believe if i can meet and talk with a couple tourist from france
well i guess they will stay here [ in bandung ] for 3 or 4 days
but yeah i don't know if they will leave this city for tomorrow

alright it could be my first time eh i mean second time
because i already talk with a couple tourist too but from portugal
'kay it's kinda cool ....


[ indonesian language ]
terlihat menyenangkan dan menjadi pengalaman yang berharga juga
karena bisa mengobrol bersama pasangan turis dari prancis
mungkin jika bisa tidak akan saya lupakan pengalaman ini
walaupun bukan pengalaman yang " sangat " berharga

namun pengalaman ini adalah pengalaman yang dapat membantu
saya untuk bisa melatih bahasa inggris saya lebih baik lagi
insya allah tidak akan saya lupakan :D


NOTE 1 : ini terjadi saat hari idul fitri
NOTE 2 : saya bertemu mereka saat saya sedang tersasar di lembang


0 comments:

Post a Comment

silahkan bertanya apapun yang kalian ingin
asalkan jangan yang susah susah ya :p
juga jangan sara , flamming atau bad word :)
thanks...

 

Popular Posts