TOTAL PENGUNJUNG

ABOUT ME

My Photo
Andri
Bandung, West Java, Indonesia
Just a little boy that so fall in love to adventure , traveling , music and books for me music and adventure is part of my life
View my complete profile

JAM [ CLOCK ]

Sunday 4 August 2013

what have i done ??




oh man .... what have i done to my father ??
i didn't mean to say that to him but i think it's too late
i don't know what should i do for now because this is all my fault

i'm sorry for everything i've done to you dad
mungkin saya memang salah namun walau begitu tetap saja
mereka [ orang tua ] tidak mengerti keadaan dan kondisinya
walaupun saya juga tidak mengerti keadaan dan kondisi mereka

sebenarnya saya tidak suka jika saya berkata
" semuanya sudhh terlambat "
karena kenyataannya saya masih banyak waktu untuk meminta maaf
namun ntah kenapa saya merasa tidak siap
dan saya gak bisa menarik kata² yang sudah saya katakan

kumohon maafkan saya :(
kalian tidak tahu apa apa tentang saya begitu juga saya
saya sebagai anak tidak tahu apa apa tentang kalian
baik dari alasan mengapa kalian cerai dan saya terlantar
maupun alasan kenapa kalian memisahkan kami [ adik saya ] dan memutuskan sekolah kami

I just want to learn how to be good survivor in this cruel world
i want to make you two [ my parents ] proud to me but i don't know how to do
i'm just a little kid who don't know everything  about the life
i don't have a future a dream or a plan for tomorrow

you can blame me and disappointed to me but please
don't hate me :(




NOTE  : SORRY FOR MY BAD ENGLISH



0 comments:

Post a Comment

silahkan bertanya apapun yang kalian ingin
asalkan jangan yang susah susah ya :p
juga jangan sara , flamming atau bad word :)
thanks...

 

Popular Posts